27 juni 2012

Langbein

Ifjor kjøpte jeg en shorts til Storesøster. Fin var den, og akkurat passe. Så vidt jeg husker... For den var vel ikke så grusomt kort som den er nå i år? 

Det er ikke snakk om at hun vil ha ny shorts på seg. Niks, det er fjorårets altfor-korte-og-som-ikke-syns-under-t-skjortene shorts som teller.. 

Jeg vil så gjerne være "snille-mamma", og ikke "strenge-mamma".  Hun elsker jo den shortsen! Så jeg har prøvd å forklare at det ikke tar seg ut å gå kledd i en slik shorts til vanlig. Vært liberal og sagt hun kan få ha den over bikini/badedrakt på stranden (som for øvrig er det eneste stedet jeg ser for meg at en så kort shorts hører hjemme)... til ingen nytte.

Så jeg har bestemt meg for å fjerne shortsen. Desverre er storesøster ganske så intuitiv av seg. Hun fikk nemlig på seg shortsen før jeg i det hele tatt tenkte at klærne på stativet var tørre. Heldigvis må shortsen av igjen ikveld. Da får jeg heller legge den vekk skitten...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar