27 august 2012

Jo takk , det går STRÅLENDE..



Det er ihvertfall det jeg har lyst til å si, når noen spør hvordan jeg har det. I det svaret ligger det både spøk og alvor, og aldri har jeg vel funnet et svar mer passende.. he, he.. Men jeg tør ikke altid si det, for noen blir faktisk litt ille berørt, og det kan jeg jo godt forstå. Nå er jeg snart ferdig med stråling og heftig mye kreftbehandling. Det skal bli deilig. I sommer følte jeg at energien kom tilbake. Den er det dessverre ikke så mye igjen av etter 17 strålebehandlinger. Jeg er blitt til et sovedyr. All utskeielser som krever en smule energi, medfører minimum 2 timers søvn. 

Men jeg klager ikke, altså! 
For jeg har hele høsten til å komme i form, og det skal jeg virkelig prøve å utnytte. Jeg har fått lov til å være med i et prosjekt som heter "Raskere tilbake" gjennom Radium hospitalet. Der blir man fulgt opp av hva det skulle være av fagpersoner.  Jeg har store planer om å få tilrettelagt en treningsplan ved hjelp av fysioterapautene. Jeg har nemlig bestemt meg for å gå SKÅLA OPP til neste år. Ikke på elitenivå, altså (som min kjære mann). Neida, jeg vil være med som MOSJONIST. Hotellet er allerede booket, og barnevakten er informert.

http://utemagasinet.no



Puuh, tror det blir et heftig treningsår om jeg skal klare dette.. 
Kjenner jeg blir trøtt bare av å skrive om det.. 
Tror jeg må ta meg en hvil, jeg...

1 kommentar: