28 august 2012

Liksom-smoothie

Storebror og Minstedama er ikke spesielt glad i smoothie. Derfor bestemte jeg meg for å lage milkshake. Det er jo nesten det samme, er det ikke? Ihvertfall min variant, synes jeg. Den ble kjempegod, og ble en slager hos alle, inkludert meg selv.

Den er laktosefri og laget med sunne saker oppi, og kan fint brukes som et mellommåltid. Spesielt Storesøster er fysen på noe søtt når hun kommer hjem fra skolen, og da er jo denne søt, uten å være helt søt allikevel. (Puuh, tok dere den, eller?) Skulle frem til at denne shake'n kan nytes med litt god samvittighet...







Ingredienser:

300gr frosne jordbær
3ss sukrin
1/4ts økologisk vaniljepulver
3dl laktosefri fløte/melk
(1ss lecitin)
(1ss rice brand solubes)

Blend alt sammen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar