10 september 2012

Husker dere..

...denne? Et av mine bruktfunn fra i sommer? 



Nå har jeg malt, og min kjære har skrudd på hjul. 
Jeg er kjempefornøyd, den passer perfekt under vasken på badet.



Har ryddet for å ta bildet, det pleier å ligge MASSE rot under vasken. 
Flate arealer er store oppsamlingsområder for alt mulig rart (og mindre rare ting) her i familien...


Håndkle som henger ved siden av vasken, er venterom-strikketøyet mitt. Det ble til mens jeg strålte.
Fint å få noe ut av all ventingen også=:0)

4 kommentarer:

  1. Den blei så fine! Koss fikk du den så blank? ka type maling har du brukt?

    KLEM <3

    SvarSlett
  2. Så lur ide! Og kjempefin også! Denne frister det å herme etter :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Den ble jo kjempefin :) Artig med slike flotte funn.

    God kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Så fint det ble :)

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    SvarSlett