06 oktober 2012

Bursdag

Med hektisk første-skole-uke og stråling hver dag, var energien til de større bursdagskalaser heller små i slutten av august. Litt fest klarte vi allikevel å få til for Min Kjære. Storesøster laget bursdagskort.
Vel gjennomført for en gang skyld, men fremdeles ikke helt stødig i rettskrivning..
Men det kommer seg, bare en T som manglet denne gangen=;0)





Bursdagskaken skulle egentlig være ferdig til min kjære kom hjem fra jobb. Det kunne den jo også ha vært om jeg ikke hadde manglet deler av ingrediensene. Lærer jo aldri, men neste gang SKAL jeg huske å sjekke at vi har alt som trengs FØR jeg begynner å bake..



Kaken smakte som den på bildet, men lignet ikke av utseende,
så jeg tok like godt bilde av bilde i oppskriften.. 


 
Denne deilige muffinsen måtte jeg bare lage. Den var ganske så enkel å lage og smakte himmelsk. Jeg har fått meg ny muffins-favoritt. Vil du prøve den så følge linken her. Det er bloggeren Fabelaktig som har laget oppskriften og jeg er mektig imponert! Jeg og minstedama lager ny runde med denne til skal vi danse i kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar