01 juni 2013

Bloggtreff hos MittSitt

Ikveld er det bloggtreff hos MittSitt, hun arrangerer sammen med Fabelaktig. Dette er virkelig årets happening, om du spør meg. Dette har jeg gledet meg til siden januar. Mange glade og flotte bloggere som skal dit.



Jeg skulle egentlig ha kjørt over i går, men våknet opp kjempesliten. Det har vært mye tankeprossesser denne uken (og den siste tiden), rundt mange ting. Det er endel avgjørelser som er tatt og som skal bli tatt, og jeg er som sagt en smule utkjørt. Jeg turde rett og slett ikke sette meg i en bil og kjøre  i 7 timer. Så da var det inn og sjekke flybilletter. Men det er nok mange bloggere som har bestilt flytur, for eneste billetten var sent i kveld. Da er bloggtreffet for lengst sparket igang.


Så da må jeg bare å ønske alle de fantastiske bloggerne en FABELAKTIG kveld! 
Gleder meg til å lese om  denne flotte kvelden på bloggene deres!

1 kommentar:

  1. Så kjedelig! Kansje neste gang! En utrolig fin kveld var det! Katrine

    SvarSlett