14 januar 2015

Orangotang - juice

Mamma laget denne juicen hver dag til frokost i fjor sommer, da den ble en favoritt hos min nevø. 
Etter at vi fikk smake, ble den vår favoritt også.


Drikk orangotang før vinterferien og påske. I tillegg til å være supersunn, har den noen ekstra kvaliteter som jeg tror de fleste av oss liker veldig godt! Den vil ikke bare gi deg en raskere og jevnere brunfarge, den vil også styrke hudens beskyttelse mot solen. Den er full av gulrøtter, og dermed inneholder juicen masse betakaroten. Jeg anbefaler et glass orangotang hver dag i en periode før du skal ut i solen.  Det finnes ikke en mer smakfull og naturlig måte for en vinterblek hud å møte solen på!


♥ Jeg skreller ingefær og sitronen
Alt er økologisk og vasket godt før jeg har frukten i juicemaskinen
Ikke ha ingefæren oppi først, den er trevlete og vanskelig for juicemaskinen å håndtere 




Ta vare på orangotang-pulpen. Du kan lage mine deilige energiboller av dem (følg linken her;), eller bruke dem som ingrediens i hjemmelagede knekkebrød. 

Hva bruker du pulp til?


1 kommentar:

  1. Mmm nå må jeg hive meg i gang med juicing igjen! :)

    SvarSlett