31 mai 2012

Mai..

...du skjønne milde... 



Dette har tross sykdom, cellegift og dårlig form hvert en fin måned.Det har vært mange forskjellige aktiviteter og vær, og jeg sitter siste dag i mai 2012 og mimrer foran bilder. Det har blant annet vært fotballkamper, danseforestillinger, grilling, familiebesøk og bursdagsfeiringer. 

Legebesøk har det også vært. Fikk dato for operasjon; 8. juni, da blir jeg et bryst i manko. Den dagen nærmer seg skremmende fort! 
29. mai skulle jeg hatt min siste cellegift. Den sto jeg over. Formen har vært bånn i bøtta, og kroppen har sagt stopp. Å kutte ut den siste cellegiften føles helt ok. Jeg stoler på magefølelsen, og den sa nei til mere cellegift.

Så herved er et langt kapittel med cellegift avsluttet. Neste kapittel er kort og intenst, operasjonen og rekonvalens. Før jeg 20 juli begynner tredje kapittel som er et intenst stråle-program. (5strålinger x5 uker)... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar