11 april 2014

Uke #1: Hippocrates Health Institutt

I dag er det en uke siden jeg satte meg på flyet til Florida. I morgen er det en uke siden jeg kom til Hippocrates. Jeg hadde høye forventninger, og de har allerede blitt innfridd. Dette er et fantastisk sted. Menneskene som jobber her er så hyggelige og serviceinnstilte, og menneskene som er her sammen med meg er så åpne og varme. Det er mange kreftsyke, men det er mange med annet "grums" her også. Innstilling til de behandlere som er her, og Anna Marie og Brian Clement (eierne) er at vi kommer alle til å bli friske. Ikke mens vi er her i tre uker, men med hardt arbeid og den tiden kroppen trenger til å heale seg selv. Når det gjelder kreft vil det ta ca to år. Den jobben som jeg gjør her, sammen med den behandlingen jeg får skal jeg gi meg en kraftig detox + styrke immunforsvaret slik at jeg på måte vil få en "pangstart" for hvordan jeg skal leve videre når jeg kommer hjem. Dette er virkelig en livstilsendring, på en absolutt positiv måte. 

Jeg må innrømme at denne uken på mange måter har vært intensivt og jeg flere ganger har tenkt at dette vil bli nesten umulig å gjennomføre når jeg kommer hjem. De tankene har heldigvis begynt å snu, gjennom mange opplysende og informative forelesninger. Dette er ingen ferie. Jeg er oppe mellom kl 6 og 7 og siste forelesning er som regel fra kl 19 om kvelden. Jeg har ikke prøvd en av de 12 bassengene som er her. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til det enda! 

Så da passer det bra med en roligere lørdag. Idag har jeg nemligt meldt meg på tur til raw-food restaurant og stranda:) 


God påske alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar