16 april 2014

Ragnhild 11år


Søteste Ragnhild


Ditt liv har forandret meg. Dagen du ble født, og jeg fikk møte deg er et øyeblikk jeg aldri vil glemme. Det ligger mykt inni hjerte. Bare du kan vite hvor stor min kjærlighet til deg er. Du har hørt hvordan mitt hjerte banker for deg, fra innsiden. 

Dagene og øyeblikkene sammen med deg er bare små vindkast i tiden. De er her en kort tid, for så å fly videre til morgendagen. Ditt liv er en eventyrbok som du skal fylle med opplevelser og erfaringer.

Du er vakker, unik, kreativ og ganske enkelt helt perfekt akkurat slik du er. Du er positiv, omtenksom, vennlig og hjelpsom. Du kan også bli sint, men til og med da kan du plutselig bryte ut i latter!

Du har alt som skal til for å bli lykkelig. Vær deg selv, og du kan bli alt hva du vil.

Mamma














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar