01 mars 2013

4* Middag


Storesøster og Storebror har fått nytt favoritt program. 4 dager i uken ser de på 4 stjerners middag. Selv om jeg helst skulle hatt de under dyna til halv-ni, og de er temmelig trøtte når de legger seg, så må jeg bare innse at de begynner å bli så altfor store. De er bare ikke interessert i å se barne-tv lenger.  Følgene er at alenetid sammen med min kjære, eller litt egentid blir det heller lite av. Men det gidder jeg ikke klage over. Det er ikke mange årene man har barna i huset, ihvertfall ikke når man planlegger å leve et laangt liv. Egentid og Kjæreste-tid kommer vi til å få mer enn nok av senere, basta. 

Men det var ikke levetiden jeg skulle gruble over, jeg skulle fortelle om ringvirkningene av det nye favoritt-programmet. Barna er så mye mer interessert i å lage mat, og idag tok det litt av. Storesøster og to venninner planla tre-retters meny, handlet, serverte mat og laget show. Helt fantastisk morsomt. Masse skryt til jentene, som også ryddet etter seg!

Kjempekos




Ps; To flotte jenter til i kostymer, og høy musikk-føring var det også. Masse moro. 


2 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy, Julie og Marie er må også se på dette programmet. Og de vil ha 4* hjemme, har bare ikke kommet dit enda. Stor klem til dere alle. Cecilie

    SvarSlett
  2. Så artig! Og så fint at de blir inspirert til å prøve seg på kjøkkenet! Det er noe de vil ha glede av hele livet :)
    God helg! Klem :)

    SvarSlett