08 november 2010

Heklet kjole fra 60-tallet

Fant et gammelt husmorblad fra begynnelsen av 60-tallet på Miljøhuset Gnisten i Nittedal, et sted hvor jeg etter hvert har funnet mange små skatter. Inni bladet fant jeg denne typisk 60-talls kjolen. Den var faktisk ganske så grei å hekle. Frøken Fnis syntes kjolen var superduper, og jeg er helt enig.

Vil du ha oppskriften, så sender jeg den gjerne til deg. Likte du kjolen, men vil ikke hekle så tar jeg gjerne imot en bestilling. Se nederst på innlegget for oppskrift!

NB: kjolen er kun i en størrelse, og det er 4år.


Vil du ha oppskriften, følg linken:

nytt innlegg med heklekjolens oppskriften her 

9 kommentarer:

  1. var den kjolen hun hadde når hun var her det? DEN var NYDELIG!!!! du er skikkelig flink...!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Den var nydelig. Kunne tenkt med oppskriften jeg ;) Du kan kontakte meg på hegebem@hotmail.com, så blir vi enige om noe :)

    SvarSlett
  3. så utrolig nydelig kjole, tar gjerne imot oppskrift :) på kikki_09@hotmail.com

    SvarSlett
  4. superflott kjole, blir superglad og jeg kunne fått oppskriften, TrineTherese@hotmail.com

    SvarSlett
  5. så fin kjole. ønsker gjerne oppskrift mvh Anette.

    nierica00@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Jeg har laget link til nytt innlegg hvor jeg har skrevet inn oppskriften. Det går raskere enn om jeg skal sende oppskriften=:0)

      Slett
  6. Jeg ønsker også gjerne oppskriften; stellevik@hotmail.com

    Silje

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett