25 august 2014

Naturlig mascara som funker...

I jakten på et naturlig og økologisk levesett har jeg prøvd forskjellige mascara som har vært halv-kvasi-løsninger. Deler av innholdet har vært økologisk, det har vært enkelte mindre bra ingredienser. Jeg har tenkt at jeg ihvertfall gjør så godt jeg kan, og at det får være bra nok....

Slik funker en liten stund. Men jeg er nå en gang laget slik at er jeg ikke fornøyd, så klarer jeg ikke å nøye meg med mindre enn det jeg har sett for meg. Skal det være, så skal det være...etc...

Så blinker det inn nytt nyhetsbrev fra Kris Carr. Har du hørt om henne? Et av mine forbilder, som jeg var så heldig å få hilse på i april, i forbindelse med turen til Hippocrates Healt Institut. Jeg traff henne ikke der, selv om også hun har vært der tidligere. Jeg traff henne på I Can Do It konferansen i Fort Lauderdale. Arrangert av Hay House. Og som var litt av en opplevelse og en perfekt avslutning på mitt opphold i Florida.


Nå for tiden har jeg brukt Origins sin mascara (fordi den er økologisk) Nå er den snart tom, og jeg har så smått begynt å se meg om etter et annet merke som kan tilfredstille kravene mine. Så kom altså nyhetsbrevet fra Kris Carr som bestilt, for her har de altså hatt en mascara test. Jiipiii!



Younique's 3D Mascara gives you the look of lash extensions without the hassle or the price!! $29. For a 2 month supply!! www.youniqueproducts.com/dora



Mascara testen hennes heter Mascara Smackdown og er absolutt verdt å ta en titt på om du skulle være interessert i økologiske, veganske mascara. Det er mange mascara her som jeg aldri har hørt om og som jeg antar ikke er mulig å få tak i her i Norge. Derfor har jeg prøvd å finne noen av dem. De jeg har funnet kommer nedenfor med link til nettbutikken du kan handle dem (trykk på bildene). Viktigt: de scoret høyt på testen. Dette er ikke et sponset innlegg. Jeg har funnet frem og legger de ut her, for at jeg selv lett skal finne butikkene når jeg trenger ny mascara fremover. 


Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mascara nå, da jeg i mitt søk etter ny mascara har funnet oppskrift på hjemmelaget mascara. Vært et forsøk, ikke sant? 100% økologiske råvarer på vei i posten, og full kontroll over ingrediensene. Så nå satser jeg  og krysser fingre og tær på 100% fornøyd-garanti på min hjemmelagede mascara.

Ecco Bella Black Mascara
Ecco Bella Flower Color
Physician's Formula Lash Boosting Mascara
Jane Iredale Purelash
Bare Minerals Lash
Kjær Weis Mascara
The Expressionist Bio Extreme Mascara
W3ll People Expressionist




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar