09 juni 2012

Dag 2..


Det ble lite søvn i natt. Deler rom med tre andre som alle snorket om kapp. Det ble mye musikk på ørene. Siden jeg allikevel var våken oppdaterte jeg spillelisten min, så nå har jeg musikk jeg kan jogge til og musikk til sene jentekvelder, gleder meg!

Jeg har jo egentlig følt meg i veldig god form, tross alt, og i formiddag satte jeg igang med å trene armen. Strakte den over hodet, øvelsen skulle gjentas tre ganger. Første forsøk gikk kjempefint. Andre forsøk ikke fullt så bra. Etter tredje forsøk svimte jeg av.. Så da fikk jeg beskjed om å roe meg ned av sykepleierne.. he, he.. Godt jeg gjorde øvelsen i senga.

Fikk også besøk av mann og barn idag. Vi syntes det var viktig at de fikk komme på sykehuset og hilse på. Storebror hadde kjøpt favoritt tyggegummien sin til meg, og minstedama var kjempestolt over at jeg nå har fått en lik pupp som henne (altså flat som en pannekake). Kan ikke annet enn å le. Hun har jo helt rett, men å komme på det..hi..hi..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar